Сьогодні у зміст навчальних програм початкової школи впроваджується компетентнісний підхід. Мета навчання медіаграмотності та критичного мислення учнів початкових класів – це формування практичних навичок із розуміння, аналізу й оцінювання змісту медіа, здатності створити власний медіапродукт і оцінити власну медіаактивність. Академія української преси з 2010 року розвиває та підтримує обмін досвідом українських медіапедагогів. Сьогодні ми спостерігаємо дві основні форми навчальної роботи в сфері медіаграмотності: викладання спеціалізованих/факультативних курсів (розділ 1) та практики інтеграції в предмети навчального циклу (розділи 2, 3). У цій збірці ми пропонуємо інноваційні практики від наших колег-медіапедагогів, які відбивають обидва підходи. Читати далі...https://drive.google.com/open?id=0B2-7a1GCLOhla0J3d3dCRnllaGc
Немає коментарів:
Дописати коментар